среда, 17 февраля 2016 г.

Кіріспе сөз немесе мен блогосфераға қалай келдім?


Суретте мен. Шамамен бір ай бұрын Жаңаөзен қаласындамын. Нағашымның үйінде селфилетіп тұрған шағым.
 


Армысыз, блогәлем. Қалдарыңыз қалай?


Бұл менің алғашқы жазбам. Таныса отырайық. Мен Нұргүл Ерболқызы. Сүлейман Демирель Университеті журналистика кафедрасының 1-курс студентімін. Өмірлік ұстанымым мен мақсатым- адамгершілігі мол адал жан бола алу.


Мен бала кезімнен журналистикаға қызығып өстім, өзімді осы саладан көргім келді. Мүмкін "жұлдыз" болғым келген болар? Қазір себебін түсіндіріп беру, қиын. Ең бастысы, өзім армандаған, жаным қалаған мамандық бойынша білім алып жатырмын.



 Сонымен, блог деген не? Бұрындары блог, жазба, бөлісу, пікір қалдыру деген ұғымдарды жиі еститінмін. Мойындаймын, алғашында аса мән де бермедім. Бірақ, уақыт өте келе қызықтым. Білуге деген құштарлық мені "блог деген не?", "оны кім жүргізеді?", "адамдар не үшін блог жазады?", деген сауалдарға жауап іздеуге итермеледі. Білесіз бе, мен жоғарғы оқу орнына келгенге дейін "блог- әлеуметтік желіде жарияланатын жазба,"- деп ой тұжырымдадым. Кезінде бұл пікір мен үшін дәлелдеуді қажет етпейтін аксиома болды. 😀🙈 сөйтіп жүріп блог пен постты ажыраттым. Блог жүргізгім келді. Мен үшін блог - өзіңді дамытудың үлкен мүмкіндігі, ал болашақ журналист үшін - тәжірибе деп ойлаймын..


Мен блогосфераға қалай келдім? Университетте өтетін Асxат Еркімбай ағайдың "Жаңа медиаға кіріспе" курсы - менің жаңа мүмкіндіктерім деп білемін. Тек менің ғана емес, жаңа медиа топтағы көпшілігіміздің жаңа жетістікке жетуімізге, жаңа орта қалыптастыруымызға көмектеседі. Былайша айтқанда, жаңа медиа менің интернет әлеміне еніп, блогосфераға келуіме себеп болды. Ал блог - журналистика саласындағы алғашқы баспалдағым болады деп үміттенемін. Блог жүргізу тәжірибе жинақтап, жан-жақты маман болып шығуға өз септігін тигізетіндігі сөзсіз.


 Блог- сенің қойын дәптерің секілді. Ендеше, менің виртуалды күнделігіне қош келдіңіз. Алдағы уақытта қызықты жазбалар жариялап отыруға уәде беремін. Блогосфера ауылының тұрақты тұрғыны боламын деп үміттенемін. Оқырмандарыма менімен бірге болыңыздар деймін. Сәттілік тілеңіздер. Блогдостарыма жалынды сәлем жолдаймын. Жазба күтіңіз. Белсенді болайық.

2 комментария:

  1. Сәттілік серігің болсын ☺️ . Қызықты жазбалар күтеміз.)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Көп рахмет. Бұйырса қызықты жазбалар жариялап отыруға тырысамын. Жазба күтіңіз.

      Удалить